goede start - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Guido en Linda - WaarBenJij.nu goede start - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Guido en Linda - WaarBenJij.nu

goede start

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Guido en Linda

12 Januari 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Onze reis kon niet beter beginnen. Onze vriend Paul bracht ons veilig met zijn auto door de Hollandse storm naar Schiphol, waar we na onze inmiddels traditiegetrouwe pizza konden inchecken.
Naast ons in het vliegtuig zat Ross, een Schot die al jaren in KL woont. Hij blijkt zo ongeveer naast ons guesthouse te wonen! We besluiten een taxi te delen, Ross loodst ons binnen no-time de luchthaven uit en helpt ons aan Maleisisch geld als onze
Inpassen niet werken.
Na een verfrissende douche mogen de korte broeken uit de koffer en gaan we de buurt verkennen. Ons guesthouse ligt midden in Bukit Bintang, we ku nnen te voet naar al het leuks hier:-)
En wat is er veel leuks!
We lopen door Jalan Alor, een straat met alleen maat streetfood... kleine stalletjes met plastic tafels en stoelen, bij elke meter die we lopen een andere heerlijke geur...
We zwichten voor de kip, waarna we een biertje gaan drinken met onze nieuwe vriend Ross en zijn vriendin Yasmine.
Een super begin van de vakantie!

• 12 Januari 2015 - 10:07

Joyce:

Dat klinkt inderdaad als een heel goed begin. Lekker genieten! En eet smakelijk voor de rest vd vakantie ;-)

• 12 Januari 2015 - 15:08

Lian:

Wat leuk omjullie te volgen.Geniet van alles.Wie weet wat wij in oktober gaan doen. Maak ons enthousiast!!!!!!

• 12 Januari 2015 - 19:51

Annet:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We volgen jullie

• 13 Januari 2015 - 13:42

Paul:

Graag gedaan de taxi rit naar Schiphol. Kon ik op de terug weg even langs de snelweg genieten bij Starbucks.
    Ik ben benieuwd naar de reisverslagen, foto's en video's.