Koh Samui, verrassingen en vreselijk genieten - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Guido en Linda - WaarBenJij.nu Koh Samui, verrassingen en vreselijk genieten - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Guido en Linda - WaarBenJij.nu

Koh Samui, verrassingen en vreselijk genieten

Blijf op de hoogte en volg Guido en Linda

03 Februari 2015 | Thailand, Ko Samui

Op donderdag kwamen we na een korte vlucht aan op Koh Samui. Zelfs het vliegveld was al leuk. Heel inieminie, met een klein treintje dat ons aan de efteling deed denken.
De vriendelijkheid die we van de luchthavens in Maleisie gewend waren was hier ver te zoeken, maar we verlieten met nieuwe stempels het vliegveld.
We werden opgehaald door iemand van het resort die ons in een kwartiertje naar de kust reed, waar we in het resort meer dan hartelijk werden ontvangen...
De eerste dagen brachten we door met boekjes lezen aan het strand, massages aan het strand, rondtuffen op ons scootertje, bekijkeh de grote buddha en de tempel, flaneren op Chaweng, de toeristemhoofdstraat en gewoon bijkomen en genieten.

Verder hadden we het druk met afspraken :-) Linda krijgt een manicure, we hebben 2 keer een meeting Met Seph, onze begeleider, een meeting met mister Carter de celebrant, en Linda heeft nog een afspraak met Jo de Kapper....
En dit alles omdat....
We op zondag 1 februari 2015 zijn GETROUWD!!! :-)

De dag was onbeschrijfelijk mooi, het strand van Koh Samui was die zondag van ons, we waren (en zijn) de meest gelukkige mensen op aarde...
We hebben vreselijk genoten van deze bijzondere dag, alle aandacht van ons (4koppige!) Foto en filmteam, en vooral van elkaar.

Na nog een dag nagieten nemen we met pijn in Ons hart afscheid van deze bijondere plek... tot over 5 jaar!
Nu gaat de reis door.

We maken een tussenstop In Koh Pahgnan, waar we uit ons dak gaan op de foolmoonparty!

Daarna is Het tijd voor onze laatste Bestemming, toetje Bangkok :-)